Κέλλυ Ταβουλάρη

Κέλλυ Ταβουλάρη, Ψυχοπαιδαγωγός – Ειδική Παιδαγωγός

Είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας Πανεπιστήμιου University of East London, καθώς και κάτοχος πτυχίου Ψυχολογίας τμήματος Φ.Π.Ψ Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Με έντονη την ανάγκη για παροχή φροντίδας σε παιδιά πρόσφερε, προπτυχιακά, εθελοντική εργασία για ένα χρόνο στο ίδρυμα Παναγιώτη Γαβαλά σε παιδιά με ειδικές ανάγκες (Αυτισμό, Σύνδρομο Down & νοητική καθυστέρηση).

Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της εργάστηκε εθελοντικά ως βασικός θεραπευτρια σε ομάδες παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή στα πλαίσια της παρακολούθησης Προγράμματος Εκπαίδευσης στις Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Από το 2004 εργάζεται στο Παιδικό Εργαστήρι ως Ψυχοπαιδαγωγός – Ειδική Παιδαγωγός. Σήμερα συνεργάζεται με το Παιδικό Εργαστήρι Γλυφάδας, ενώ είναι Υπεύθυνη χώρου στο Παιδικό Εργαστήρι Νικαίας με την επιστημονική ιδιότητα Ψυχοπαιδαγωγού-Ειδικής Παιδαγωγού. Στα καθήκοντα της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ενημερώσεις γονέων, εποπτείες και επικοινωνίες με δασκάλους, θεραπευτική παρέμβαση στον αυτισμό.

Έχει εκπαιδευτεί στις παρακάτω διαγνωστικές και θεραπευτικές μεθόδους:

  • Α- TEST.
  • Αθηνά- TEST.
  • TEST νοημοσύνης Reaven.
  • Διαγνωστικό TEST για μαθησιακές Δυσκολίες της εταιρείας Κ.Ψ.Μ.
  • Μέθοδοι επικοινωνίας MAΚATON , PECS, ΑΒΑ.

Στα πλαίσια της συνεχούς επιστημονικής ενημέρωσης έχει πάρει μέρος σε

εξειδικευμένα σεμινάρια όπως:

  • Ετήσιο σεμινάριο στο Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων με θέμα: «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Στελεχών στη διάγνωση και αποκατάσταση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες –δυσλεξία».
  • Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Ειδικών Αναπτυξιακών Διαταραχών Λόγου και Κινητικού Συντονισμού στο Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής Βύρωνα σε συνεργασία με το Αιγινήτειο Νοσοκομείο.
  • Συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας .
  • Ετήσιο σεμινάριo εκπαίδευσης σε θέματα Ψυχικής Υγείας Βρεφών, Νηπίων και Παιδιών εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας παιδιού και εφήβου ( Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.).
  • Πτυχιακή Εργασία με θέμα :«Οριζόντια Τύφλωση σε Έλληνες δυσλεξικούς». Λήψη δειγμάτων από πενήντα μαθητές ελληνικών δημοτικών σχολείων. Είκοσι πέντε εκ των οποίων ήταν διαγνωσμένοι με δυσλεξία.

Από τα τελευταία άρθρα – εργασίες της σημειώνονται τα παρακάτω:

  • Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές –Αντιμετώπιση.
  • Αποκατάσταση δυσκολίας στην αναγνωστική ικανότητα.
  • Μελέτη Βραχυπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης μνήμης.
  • Ανάλυση περιστατικού με Ειδική αναπτυξιακή Διαταραχή Λόγου και Κινητικού Συντονισμού» στα πλαίσια του σεμιναρίου για τις Ειδικές Αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και Κινητικού Συντονισμού.
  • Δυσορθογραφία: Συμπτώματα και αποκατάσταση